۱۳۹۸ آبان ۲۷, دوشنبه

بازداشت ۵۰ نفر و استقرار ۱۰ گردان قرارگاه خاتم الانبیاء در شهریار در وحشت از تسخیر شهر توسط مردم و جوانان

مقامات حکومتی در هراس از گسترش و ادامه دار شدن اعتراضات سراسری مردم در شهرهای مختلف مجبور به اعتراف ترس و وحشت خود از مردم شده و اعلام کردند که ده گردان از لشکر خاتم الانبیاء جهت تامین امنیت در شهرستان شهریار مستقر شده اند.

در همین رابطه پایگاه خبری نگین نیوز با «اراذل و اوباش» خواندن مردم شجاع شهریار ترس حکومت از نابودی نظام ولایت فقیه را کنار گذاشته و آشکارا ناچار شد که به خشم و اعتراض مردم علیه حاکمیت اعتراف کرده و خبر آتش زدن مراکز حکومتی توسط مردم را اعلام کند. این پایگاه خبری حکومتی گزارش داد:
«شهرهای شهریار، باغستان و اندیشه توسط اراذل و اوباشی که سوار بر موج احساسات اعتراضی به گرانی بنزین و مشکلات اقتصادی شده بودند به آشوب و هرج و مرج تبدیل گردید و بسیاری از بانک ها به آتش کشیده شده است. از بامداد امروز ده گردان از لشکر خاتم الانبیاء جهت تامین امنیت در شهرستان شهریار مستقر شده اند و تاکنون دستگیری بیش از ۵۰ اشوبگر در شهریار گزارش شده است.
خبرهای دریافتی از شهرقدس حاکی از وضعیتی به مراتب بحرانی‌تر از شهریار است در این شهر نیز از عصر روز گذشته اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم به افرایش ۳برابری قیمت بنزین توسط افراد مغرض و فرصت طلب به خشونت کشیده شد. متاسفانه آشوبگران از ساختمان فرمانداری شهرستان قدس و برخی ادارات گرفته تا بانک ها و سایر اموال عمومی و خصوصی مردم را به آتش کشیدند که گفته می‌شود ارتش برای کنترل وضعیت و تامین امنیت مردم وارد شهرقدس شده است.
در شهر ملارد نیز آشوبگران چند بانک را به آتش کشیدند اما می‌توان گفت این شهر وضعیت مناسب‌تری نسبت به دو شهرستان دیگر شهریار و قدس داشته است
استقرار ده گردان نظامی از لشکر سپاه خاتم الانبیاء در شهریار
طی هماهنگی صورت گرفته در شورای تامین شهرستان شهریار، تعداد ۱۰ گردان نظامی به فرماندهی لشکر ۲۳ سپاه خاتم الانبیاء، جهت تامین امنیت و کنترل اوضاع شهرستان از امروز مورخ ۲۶ آبان ماه ۹۸، در تمامی نقاط شهرستان مستقر شدند».
«بر اساس گزارشات دریافتی نگین نیوز از جلسه شورای تامین شهرستان شهریار، در یک اقدام هماهنگ از سوی مامورین ارگان های امنیتی و انتظامی؛ از عصر روز گذشته تعداد قریب به ۵۰ نفر از آشوبگران، اخلال گران نظم و امنیت، خرابکاران و معارضین به اماکن عمومی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند»..
شایان ذکر است که نظام ولایت فقیه در هراس از سرنگونی اقدام به قطع کامل خطوط اینترنت در ایران کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر