۱۳۹۸ آبان ۲۲, چهارشنبه

> تهران؛ مرگ بیمار بر اثر زمین خوردن در آی‌ سی‌ یو

>  تهران؛ مرگ بیمار بر اثر زمین خوردن در آی‌ سی‌ یو


تهران؛ مرگ بیمار بر اثر زمین خوردن در آی‌ سی‌ یو

خبرگزاری هرانا – یک بیمار در تهران که به‌ جهت جراحی قلب در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بود، بر اثر زمین خوردن و برخورد سرش با ستون این بخش جان باخت. این پرونده با شکایت خانواده بیمار از کادر بیمارستان به دلیل سهل انکاری در رسیدگی به دادسرای جرائم پزشکی ارجاع شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از برنا، مرد ۵۰ ساله به‌نام “مصطفی” به‌ خاطر بیماری قلبی در بخش آی‌سی‌یو یکی از بیمارستان‌ های تهران بستری و در مراحل مراقبت های قبل از عمل جراحی بوده است.
بر اساس این گزارش، این بیمار در اثر داروهای مصرفی مدام نیاز به سرویس بهداشتی داشته است که روز جمعه ۱۷ آبان ماه هنگام پایین آمدن از تخت به زمین خورده و در پی برخورد با ستون بخش آی‌سی‌یو از ناحیه سر دچار حادثه شده است.
برادر بیمار گفت: “برادرم بر اثر این حادثه دچار خونریزی مغزی شد و به‌خاطر اینکه بیمارستانی که در آن بستری بود دستگاه سی‌تی‌اسکن نداشت او را به بیمارستان دیگری بردیم و از آنجا به یک بیمارستان دیگر، در سومین بیمارستان گفتند برادرم مرگ مغزی شده است و روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه فوت کرد”.
با توجه به اینکه خانواده بیمار از کادر درمان بیمارستان شکایت داشتند، پرونده با قرار عدم صلاحیت از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر