۱۳۹۸ آذر ۴, دوشنبه

زندان مخفی در جنگلهای آمل برای بازداشت شدگان اعتراضات سراسری آبانماه

در جنگلهای آمل یک زندان مخفی درست کرده‌اند که دستگیر شدگان اعتراضات سراسری آبان ماه را به این محل منتقل کردند.به دنبال دستگیری‌های گسترده مردم و جوانان در جریان اعتراضات علیه گرانی بنزین شمار زیادی از بازداشت شدگان در استان مازندران را به یک زندان مخفی در جنگلهای آمل منتقل کرده اند.

بنا به گزارشات دریافتی در این یک هفته پس از اعلام گرانی بنزین تردد اتوبوس‌ها و خودروهای زره دار در این جنگلها زیاد بوده و در اطراف جنگل نیروهای امنیتی مستقر کرده اند تا کسی به آنها نزدیک نشود.
یکی از اصلی ترین مراکز سرکوب در استان مازندران پایگاهی است در جنگل‌های آمل که محل دقیق آن خیابان امام زاده عبدالله نرسیده به امامزاده و داخل جنگل است.می‌باشد. در این محل نیروهایی آموزش داده می‌شوند که به عنوان افراد یگان ویژه به مناطق مختلف جهت سرکوب مردم اعزام می‌شوند.
نیروهای خارجی را برای آموزش به این شهر می آورند. این افراد از نیروهای افغانی طالبان و مزدوران لبنانی وابسته به حکومت ایران می‌باشند که خوی وحشیانه ای دارند. در این محل آموزشهای تکاوری میدهند. این محل آموزشگاه یا یک پادگان رسمی نیست. بخشی از آن زندانی است مخفی که در برخی موارد خبرهای آن به بیرون درز پیدا می‌کند.
این محل به واقع شهری است که از هر نظر کامل است. ولی نیروهایش را در مواقع معمولی بیرون نمی آورند و از این نیروها فقط برای سرکوب استفاده میکنند و بعد برمیگردانند. هر نوع امکانات رفاهی و … برای افراد این مرکز فراهم هست.
شایان ذکر است که به دنبال اعتراضات سراسری مردم در شهرهای مختلف کشور پس از گرانی قیمت بنزین صدها تن از هموطنان کشته و مجروح و هزاران نفر نیز نیز بازداشت شده اند.
آمار و ارقامی که از این جنایت و اقدام سرکوبگرانه نظام ولایت فقیه علیه مردم ایران، منتشر شده است تنها گوشه ای از ابعاد واقعیت را بیان میکند.به دلیل قطع کامل اینترنت در ایران هنوز اخبار کامل کشته ها و دستگیر شدگان به بیرون درز نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر