۱۳۹۹ شهریور ۲, یکشنبه

ضرورت رسیدگی به مشکلات بانوان هلال احمری

 رسال شده در  by zanan

مشاور رییس جمعیت هلال احمر بر ضرورت رسیدگی به مشکلات بانوان هلال احمری تاکید کرد.ضرورت رسیدگی به مشکلات بانوان هلال احمری

سمیرا فعلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سفری که برای بازدید از وضعیت هلال احمر در استان قزوین داشته است، گفت: در این سفر علاوه بر بازدید از جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با بانوان شاغل جمعیت نشستی مشترک داشتیم. با استاندار، مدیرکل امور زنان و خانواده، مدیر صندوق کار آفرینی امید و عضو شورای شهر نیز دیدار و گفت‌وگوهای جداگانه‌ای انجام شد.

او با اشاره به دیدار با استاندار قزوین افزود: در این دیدار تاکید کردم که زمینه خوبی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های زنان در شهرها و روستاهای قزوین وجود دارد. البته متاسفانه موضوعات حل نشده حوزه زنان در جمعیت هلال احمر نیازمند واکاوی است که معتقد هستم حل شدن و نتیجه بخش بودن واکاوی آنها در راستای تحقق مطالبات بانوان، فواید فراوانی برای خانواده ها و کشور خواهد داشت.

فعلی درباره دیدار با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین نیز گفت: در این جلسه تاکید بر این شد که با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های ایجاد شده در جمعیت هلال احمر قزوین و به دلیل پتانسیل بالای بانوان این جمعیت، اقداماتی انجام شود تا قزوین جزو استان های فعال و پیشگام در راستای استفاده از ظرفیت بانوان قرار گیرد.

مشاور امور زنان و خانواده رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه حضور بانوان هلال احمر در بحران ها قابل تقدیر است، اظهار کرد: یکی از مطالباتی که زنان فعال در هلال احمر داشتند بحث ارائه وام و حمایت‌های مالی از آنان بود که در دیدار با رئیس صندوق کارآفرینی امید این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که این صندوق آمادگی ارایه خدمات در زمینه راه‌اندازی کسب و کارهای خرد را دارد و با توجه به اینکه طیف وسیعی از مخاطبان در جمعیت هلال احمر قزوین بانوان داوطلب هستند، می توان در راستای راه اندازی کسب و کارهای خانگی اقدامات خوبی انجام داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر