۱۳۹۸ تیر ۹, یکشنبه

کودک آزاری؛ تجاوز مربی خصوصی به دختربچه ۳ ساله در بوکان

خبرگزاری هرانا – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوکان از تجاوز یک مربی خصوصی به دختربچه سه ساله در این شهر خبر داد. گفته می شود که این کودک در پی تجاوز به بیمارستان منتقل و متهم نیز بلافاصله بازداشت شده است..


به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانی پرس، وحید قدرت، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوکان گفت فردی که به خاطر رابطه دوستی با پدر یک خانواده بوکانی به منزل آنها رفت و آمد داشته در فرصتی که والدین خانواده در منزل حضور نداشته‌اند به دختربچه ۳ ساله خانواده تجاوز کرده است. به محض اطلاع از این واقعه دستورات لازم توسط قاضی کشیک در خارج از وقت اداری صادر و متهم بازداشت شد.

وحید قدرت در ادامه گفت: برخلاف اظهارنظرها متهم نه تنها مربی آموزشی نبوده و هیچ مدرک مربیگری نداشته است، بلکه خود کم شنوا بوده و به لحاظ معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی است.

وی افزود: در اذاله بکارت این طفل توسط پزشکان متخصص معاینه شده و معاینات لازم نیز انجام شده و نتیجه جهت صدور گواهی پزشک قانونی که مستند رسیدگی است به استان ارسال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بوکان همچنین گفت: دادستانی بوکان با دقت و سرعت پرونده را رسیدگی می‌کند و با توجه به اینکه موضوع جنبه عمومی دارد پیگیری یا عدم پیگیری خانواده کودک تاثیری در رسیدگی و میزان مجازات متهم ندارد.

بر اساس این گزارش، با توجه به ناشنوا بودن والدین این کودک، یک مربی ۲۲ ساله به نام (ب.م) ساکن کلتپه شهرستان بوکان به منزل این افراد جهت آموزش رفته بود و در فرصتی که والدین نبودند، دختر خردسال ۳ ساله را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

گفته می‌شود که این دختر خردسال دچار خونریزی شدید شده و پس از مراجعه به بیمارستان بوکان در آنجا بستری شده است.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر